جزییات خاکسپاری سید محمد خادم و پیام تسلیت وزیر ورزش

پیکر سید محمد خادم حقیقت فردا سه شنبه در بهشت زهرا تشییع می شود.

به گزارش دیجیتوهان، سید محمد خادم حقیقت رییس سابق فدراسیون کشتی ایران دارفانی را وداع گفت و مراسم تشییع پیکر او فردا سه شنبه ساعت 11 در بهشت زهرا برگزار می شود و در آرامگاه خانوادگی شماره 24 به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت، «سید محمد خادم حقیقت» رییس اسبق فدراسیون کشتی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر  درگذشت «سید محمد حقیقت» پیشکسوت ارزنده و رییس اسبق  فدراسیون کشتی موجب تاثر و تالم فراوان جامعه ورزش شد. 

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده گرانقدر ایشان و جامعه کشتی کشور برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم این پیشکسوت ورزش ایران صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

به گزارش دیجیتوهان، سید محمد خادم حقیقت  در سال های 1345 تا 1357 سه دوره ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده داشت و از تاثیرگذارترین نفرات در کشتی ایران بود که سابقه قضاوت در المپیک 1960 رم و رقابت های جهانی 1961 یوکوهاما را نیز در کارنامه خود داشت.

وی همچنین مدیریت تیم ملی کشتی آزاد ایران را در رقابت های جهانی یوکوهامای ژاپن را برعهده داشت که تیم ایران در این مسابقات با سرمربیگری حبیب الله بلور و با مدال های طلای غلامرضا تختی، امامعلی حبیبی، منصور مهدی زاده، محمدعلی صنعتکاران، محمدابراهیم سیف پور، مدال نقره نصرالله سلطانی نژاد و مدال برنز حمید توکل به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

جزییات خاکسپاری سید محمد خادم و پیام تسلیت وزیر ورزش

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات خاکسپاری سید محمد خادم و پیام تسلیت وزیر ورزش" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات خاکسپاری سید محمد خادم و پیام تسلیت وزیر ورزش"، کلیک کنید.