جزییات بازسازی مجموعه تیاتر محراب در سال 1403/ 2 پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید

علی فروزانفر در گفت وگو با دیجیتوهان:

جزییات بازسازی مجموعه تیاتر محراب در سال 1403 2 پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از وضعیت مجموعه تیاتر محراب و نیاز آن به بازسازی با جزییاتش گفت.

علی فروزانفر مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دیجیتوهان گفت: سال گذشته ظرف مالی که برای جشنواره هنر های نمایشی استان تهران در نظر گرفته شده بود، 400 میلیون بود، اما اتفاقی که افتاد این بود که این مبلغ به 860 میلیون افزایش رسید و برای جشنواره سال آتی نیز تصمیم به حداقل سه برابر شدن بودجه جشنواره داریم.

وی در ادامه افزود: جریان آموزش، استعدادیابی، تولید اثر و … برای جشنواره استان تهران خیلی برایمان حایز اهمیت است.

فروزانفر درباره زیرساخت های فعالیت های هنری در استان تهران گفت: از ابتدای این چهار ماهی که خدمت شما در این استان هستم، ظرفیت هایی در قالب پلاتو ها در استان موجود بود، دو پروژه نیمه تمام داشتیم که یکی شهریار بود و دو هفته گذشته افتتاح شد و دیگری هم پلاتو در شهر پروند بود که امیدواریم در پایان سال و پیش از نوروز به بهره برداری برسد و اصحاب هنر پس از تعطیلات از این پلاتو استفاده کنند.

وی اظهار کرد: اما علاوه بر اینها نیاز به ظرفیت های استانی مضاعفی هم برای تقویت جریان نمایش در استان تهران داریم که بهترین فضایی که در این زمینه در اختیار داریم مجموعه تیاتر محراب است. این مجموعه هم مستهلک و فرسوده شده و هم بازه زمانی طولانی است که بازسازی و به سازی نشده است. الان هم یک تخصیص خوبی از مجموعه شورای شهر تهران در مجموعه تیاتر محراب اعلام شده که آماده به سازی به مبلغ 5 میلیارد تومان است این هم جزو مصوبات سفر آقای رییس جمهور به استان تهران به عنوان کلان پروژه بازسازی اساسی محراب است و منتظر هستیم تا مصوبه اش استخراج شود و ما با یک پردیس تیاتر نوسازی شده و به روز مواجه شویم.

فروزانفر با اشاره به نگرانی هایشان در زمینه اعتبارات روی کاغذ گفت: اگر این مشکل حل شود الباقی تلاشمان این است که این اعتبارات امکان تبدیل به عمیات شود، این پروژه اگر کلنگ بخورد ما ظرفت عملیاتی اجرایی برای سال 1403 برای جشنواره هنر های نمایشی استان تهران در مجمونعه تیاتر محراب نخواهیم داشت، اما این مسیله ای نیست که راجع بدان نگران باشیم، بهرحال می توان یک سال هم کار ها در این سالن ها تعطیل کرد به این امید که انشالا ما با یک مجموعه تیاتری کامل و نوسازی شده به عنان محراب در آینده روبه رو باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات بازسازی مجموعه تیاتر محراب در سال 1403/ 2 پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات بازسازی مجموعه تیاتر محراب در سال 1403/ 2 پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید"، کلیک کنید.