تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی

تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت را با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی ممکن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دیجیتوهان، نشست تخصصی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با مدیران گروه‌های پژوهشی شرکت بهره‌برداری گاز و نفت در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: با توجه به چشم‌انداز سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای فعالیت‌های علمی صورت گرفته در دانشگاه‌ها با صنعت و مراکز تحقیقاتی مختلف با هدف افزایش هم‌افزایی، هم‌راستایی و تقویت حمایت‌های مختلف از پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه لازم دانست همراه با سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده اقدام به برگزاری جلسات مختلف و نشست‌های تخصصی با صنایع و مراکز مختلف تحقیقاتی استان کند.

مرتضی کهراریان عنوان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری گاز و نفت، نشست تخصصی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، رئیس پژوهش و توسعه شرکت بهره‌برداری گاز و نفت، اعضای هیئت علمی واحد کرمانشاه در گروه‌های آموزشی شیمی، مهندسی شیمی، مکانیک، برق و شیلات و گروه‌های مختلف پژوهشی با شرکت بهره‌برداری گاز و نفت برگزار شد.

تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی

وی افزود: در این نشست ضمن تبادل‌نظر اعضا و آشنایی با زمینه‌های فعالیت و توانایی هریک از آنها، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با همکاری شرکت بهره‌برداری گاز و نفت هسته‌های پژوهشی مختلفی به‌خصوص در زمینه گروه‌های آموزشی محیط‌زیست، مکانیک، برق، مهندسی شیمی، شیمی و HSC ایجاد کند و در آن نیاز‌های پژوهشی پس از طرح و ارزیابی، براساس اولویت برای عقد قرارداد در کمیته‌های مرتبط پیشنهاد شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تأکید کرد: علاوه بر موارد طرح شده در این جلسه موضوعاتی مانند طرح پویش، بازدید استادان و دانشجویان از مناطق عملیاتی در حوزه‌های نفت و گاز، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، رویداد‌های فناورانه و … مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقویت ارتباطات شبکه‌ای و زنجیره‌ای دانشگاه و صنعت با هم‌افزایی مراکز تحقیقاتی"، کلیک کنید.