تشکیل ۱۰ پایگاه هنری در مناطق روستایی توسط بهزیستی لرستان

تشکیل ۱۰ پایگاه هنری در مناطق روستایی توسط بهزیستی لرستان

به گزارش دیجیتوهان لرستان ، معاون امور توانبخشی بهزیستی لرستان گفت : برای اولین بار طرح” تشکیل پایگاه های هنری در مناطق روستائی” در استان لرستان با حضور 10 پایگاه در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، دوره و پلدختر راه اندازی گردید .

نگار فتحی بیرانوند گفت : این پایگاه های هنری با اعتبار ۱۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال جهت آموزش و خرید لوازم مصرفی نقاشی و عروسک سازی شروع به فعالیت نموده است.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش توانبخشی مددجویان مبتنی بر جامعه روستایی و دسترسی این افراد به خدمات هنری و فرهنگی و برخورداری اعلام کرد و گفت : از فرصت های توسعه و پرورش ظرفیت های هنری و ذهنی می باشد. که راه اندازی گردیدند .

نگار فتحی ادامه داد : طرح مذکور با برگزاری دو دوره آموزشی(هر دوره، 8 روز) با عناوین هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی برای تسهیلگران منتخب پایگاه ها، با حضور استادان هنری دکتر بهمن مفیدی و استاد داوود بختیاری، از اساتید برجسته کشوری در خانه معلم خرم آباد شروع گردید.

معاون اداره کل بهزیستی استان لرستان تصریح کرد : در حال حاضر هر 10 پایگاه بصورت جدی در حال آموزش تعداد 800 نفر از افراد دارای معلولیت، بدون محدودیت سنی(به ویژه زنان و کودکان)می باشند لذا نظر بر این است که پس از بالا رفتن حجم آثار هنری توانخواهان با برگزاری نمایشگاه هنری، آثار مربوطه جهت فروش به نمایش گذاشته شود.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل ۱۰ پایگاه هنری در مناطق روستایی توسط بهزیستی لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل ۱۰ پایگاه هنری در مناطق روستایی توسط بهزیستی لرستان"، کلیک کنید.