تشکیل مجمع خیران فرهنگی و ورزشی در ساوه ضروری است – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

تشکیل مجمع خیران فرهنگی و ورزشی در ساوه ضروری است - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر سه شنبه در نشست با مسوولان اداره ورزش و امور جوانان شهرستان ساوه اظهار کرد: تقویت زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی در شهرستان ساوه، در گرو تشکیل مجمع خیرین فرهنگی و ورزشی است.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان ساوه، ورزش گران است و بسیاری از مردم توان استفاده از امکانات ورزشی را ندارند.

وی افزود: همچنین زیرساخت های لازم به میزان کافی در شهرستان وجود ندارد از این رو راهکار حل این مشکل، ایجاد مجمع خیران فرهنگی و ورزشی است که باید مورد توجه ویژه باشد.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: مسوول ورزش و جوانان، تنها مسوول ورزش شهر ساوه نیست، بلکه مسوول ورزش کل شهرستان ساوه است بنابراین لازم است نسبت به روستاها و شهرهای کوچک نیز توجه ویژه ای شود چرا که در روستاها و شهرهای کوچک می توان با کمترین هزینه؟ اتفاقات بزرگ و خوبی را رقم زد.

وی تصریح کرد: لازم است مسوولان در زمینه فرهنگی و ورزشی از انجام اقدامات جزیره ای پرهیز کنند و یک دست و هماهنگ کار کنند و پیش از هر اقدامی کارها اولویت بندی شده و با مطالعه و کار کارشناسی اقدامات اجرایی صورت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی همچنین از عدم فعالیت و استفاده از برخی مکان های ورزشی انتقاد کرد و افزود: متاسفانه در شهر ساوه شاهد این هستیم که برخی اماکن ورزشی مجهز مثل سالن های ورزشی، پیست موتور سواری و دیگر مکان ها به صورت تعطیل و یا نیمه تعطیل و یا در دست برخی ادارات و بدون استفاده قرار دارند که باید هر چه سریع تر اقدامات لازم برای احیا و راه اندازی این مکان ها انجام شود.

حجت الاسلام سبزی همچنین در خصوص مدیریت هییت های ورزشی گفت: کسی که توان مدیریت ندارد و سالم نیست را در مسیولیت ها قرار ندهید چرا که برخی ها تنها به دنبال رزومه سازی هستند تا کار کردند.

وی افزود: برای پیشرفت ورزش شهرستان لازم است از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند در مدیریت ورزشی شهرستان بهره گیری شود و برای دستیابی به این مهم، نماینده، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان حمایت های لازم را خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل مجمع خیران فرهنگی و ورزشی در ساوه ضروری است – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل مجمع خیران فرهنگی و ورزشی در ساوه ضروری است – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.