ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس، هراز و ۳ محور دیگر

ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس، هراز و ۳ محور دیگر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ۵ جاده کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با دیجیتوهان با اشاره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال در محدوده انتهایی، ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی افزود: در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است. 

شیرانی گفت:ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران در محدوده کردان و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا حسین آباد نیز پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: در ارتفاعات محور چالوس مه‌گرفتگی مشاهده شده است.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

پایان خبر دیجیتوهان 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس، هراز و ۳ محور دیگر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس، هراز و ۳ محور دیگر"، کلیک کنید.