بیانیه شرکت تپسی در ارتباط با حذف گزینه «عجله دارم»
با توجه به اینکه تپسی همواره به دنبال ارایه راهکارهای متنوع برای گروه های مختلف کاربران بوده است، ذکر توضیحاتی در این خصوص را برای شفاف شدن ذهن کاربران ضروری می داند:
- گزینه «عجله دارم» با هدف ارایه خدمت به کاربرانی که اولویت آنها نه هزینه سفر، بلکه قبول سفر است به خدمات تپسی اضافه شد. این گزینه برای افرادی است که مایل هستند با افزایش قیمت، شانس قبول سفر از سمت سفیران را افزایش داده و زمان انتظار کمتری را صرف قبول درخواست خود کنند. پیش از اضافه شدن گزینه «عجله دارم»، بارها کاربران در شبکه های اجتماعی اضافه کردن امکانی برای پیشنهاد قیمت بالاتر به سفیر را به تپسی پیشنهاد داده بودند.
- تپسی با هدف ارایه خدمات متنوع، در کنار گزینه «عجله دارم»، گزینه «عجله ندارم» را نیز برای کاربرانی که مایلند در ازای زمان انتظار بیشتر، قیمت کمتری پرداخت کنند به خدمات خود اضافه کرده است. این گزینه در فاصله کوتاه از رونمایی، با استقبال خوبی مواجه شده است.
- گزینه های مختلف سفر در تپسی از جمله «عجله دارم»، با طراحی یکسان به سفیران تپسی نمایش داده می شوند. بنابراین سفیران هنگام قبول درخواست ها، از انتخاب گزینه «عجله دارم» توسط کاربر اطلاعی ندارند. تپسی در این زمینه همه تلاش خود را به کار گرفته تا مانع سوء استفاده های احتمالی از این گزینه شود.
- تنها 10% از کل سفرهای تپسی مربوط به گزینه «عجله دارم» است. سفرهای «عادی» 70% و سفرهای «عجله ندارم» 20% از سفرهای ناوگان تپسی را تشکیل می دهند. فاصله معنادار گزینه عادی نسبت به سایر خدمات و نیز استقبال از گزینه «عجله ندارم»، گواه نگاه تپسی به ارایه خدمات متنوع با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران است.
- تصور اشتباهی وجود دارد که افزایش قیمت سفرها موجب افزایش درآمد تاکسی های آنلاین شده و گزینه ای مانند «عجله دارم» با هدف افزایش درآمد به برنامه اضافه شده است. توجه به این نکته ضروری است که آنچه موجب افزایش درآمد تاکسی های آنلاین است، افزایش تعداد سفرهاست نه افزایش قیمت. چرا که افزایش قیمت جذابیت سفر را برای کاربر مسافر کاهش داده و باعث کم شدن تعداد سفرها می شود. هدف تاکسی های آنلاین، ارایه قیمت تعادلی به شکلی است که برای هر دو کاربر مسافر و راننده به صرفه بوده و سبب انجام سفر شود.
تپسی هم زمان با غیرفعال شدن گزینه «عجله دارم»، به پیگیری های خود جهت تبیین منطق حاکم بر این سرویس به نهادهای تنظیم گر ادامه خواهد داد. امیدواریم نتیجه در پایان، دسترسی کاربران به بهترین خدمات در حوزه حمل ونقل درون شهری باشد.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه شرکت تپسی در ارتباط با حذف گزینه «عجله دارم»" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه شرکت تپسی در ارتباط با حذف گزینه «عجله دارم»"، کلیک کنید.