برقراری آب شرب پایدار در ۲۶۰ روستای استان اردبیل

برقراری آب شرب پایدار در ۲۶۰ روستای استان اردبیل

دیجیتوهان/اردبیل مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل از برقراری آب شرب پایدار در ۲۶۰ روستای استان اردبیل خبر داد.

مسعود خیرجو شامگاه ۸ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در استانداری اردبیل با بیان اینکه در دولت سیزدهم با افزایش اعتبارات آب و فاضلاب که با ۱۰ سال قبل از آن برابری می‌کند حرکت جهادی را برای آبرسانی آغاز کرده‌ایم، گفت: در همین راستا تاکنون در ۲۶۰ روستا آب شرب پایدار برقرار شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری ۸ پروژه آب و فاضلاب در سطح استان به بهره برداری رسیده است، افزود: برای پروژه‌های آبرسانی شهری ۸۵۰ میلیارد ریال و آبرسانی روستایی نیز یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

خیرجو با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان به نوعی خود را سقای مردم می‌داند، افزود: همکاران ما در این مجموعه به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم استان هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل با تاکید بر اینکه اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل طی ۳ سال اخیر در تاریخ آب و فاضلاب استان بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: در کنار آبرسانی به روستاها، در بخش تصفیه‌خانه آب اردبیل، راه‌اندازی سیستم‌های جدید و ارتقای کیفی آب نیز اقداماتی انجام شده است.

وی یادآور شد: کیفیت و سلامت آب، خط قرمز ما بوده در شرکت آب و فاضلاب استان بوده و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل آزمایشگاه مرجع است و مردم از بابت سلامت آب اطمینان داشته باشند.

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برقراری آب شرب پایدار در ۲۶۰ روستای استان اردبیل" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برقراری آب شرب پایدار در ۲۶۰ روستای استان اردبیل"، کلیک کنید.