بررسی گوشی A04 سامسونگ

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی گوشی A04 سامسونگ هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی سامسونگ A04

گوشی سامسونگ a04 یکی از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ است که با وجود قیمت پایین از مشخصات قابل قبولی برخوردار است. اگرچه بررسی گوشی واقعا برای بررسی عملکرد گوشی در اجرای بازی های سنگین، کیفیت دوربین و پردازنده طراحی شده است، اما می خواهیم بررسی کوتاهی از گوشی ارزان قیمت سامسونگ داشته باشیم. اگر تمام گوشی های سامسونگ را بررسی کنید و مشخصات این سری را مشاهده کنید، متوجه می شوید که اگر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04 را نگاه کنید، قیمت آن چندان بالا نیست و این گوشی سامسونگ از نظر قیمت از به طور کلی. ایده درست است حال می خواهیم به بررسی کلی قسمت های مختلف گوشی سامسونگ گلکسی A04 بپردازیم و قیمت گلکسی A04 را با شرایط قیمت خرید بسنجیم.

کیفیت طراحی و ساخت

از نظر ظاهری، سامسونگ گلکسی A04 مشابه A13 و حتی کمی مدرن‌تر است. بدنه از مواد پلاستیکی ساخته شده است که برای یک گوشی مقرون به صرفه کافی است و نمی توان انتظار بیشتری داشت. فلاش و سنسور دوربین از بدنه جدا نشده اند و در پشت گوشی تعبیه شده اند. سامسونگ a04 دارای 192 گرم وزن است و از این نظر می توان گفت مناسب است و تجربه ناخوشایندی را برای استفاده طولانی مدت در طول روز ارائه نمی دهد. نبود حسگر اثر انگشت نقطه ضعف این گوشی است.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ A04

سامسونگ گلکسی A04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح صفحه نمایش 720p و نرخ تجدید 60 هرتز است. همچنین باید گفت که صفحه نمایش روشنایی خوبی ندارد و برای استفاده در محیط های پرنور مانند نور خورشید مناسب نیست. پنل جلویی دارای یک دوربین سلفی است که در داخل نقطه دراپ قرار گرفته است. با این اوصاف می توان گفت که صفحه نمایش کاملا معمولی برای سامسونگ A04 در نظر گرفته شده است و هیچ ایرادی برای آن پیدا نمی کنیم و نمی توان گفت که کیفیت خوبی دارد. اگر قیمت گوشی سامسونگ A04 را در نظر بگیرید، منطق سامسونگ را متوجه خواهید شد.

عملکرد تجهیزات

پردازنده Unisoc SC9863A برای نسخه جهانی این گوشی عملکرد بهتری نسبت به نسخه مدیاتک هلیو پی 35 که به عنوان نسخه آسیایی عرضه شده بود ندارد، اما این تفاوت چندان محسوس نیست. برای استفاده معمولی و روزمره مناسب است و برنامه های مختلفی را اجرا می کند، اما ممکن است گوشی در طول روز دچار تاخیر و کندی شود. در نظر بگیرید که گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ برای استفاده روزمره مانند وبگردی، برقراری تماس و مدیریت پیام ها طراحی شده اند و برای اجرای برنامه های سنگین مناسب نیستند. با این گوشی می توانید بازی های معمولی انجام دهید، اما نمی توان انتظار داشت که بازی های سنگینی مانند Kalaf Duty یا PUBG انجام دهید. برای این گوشی، رابط کاربری خود سامسونگ، One UI Core 4.1، پذیرفته شده و با اندروید 12 پیاده سازی شده است.

دوربین سامسونگ A04

گلکسی a04 دارای دو دوربین با 50 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و وضوح کمتری دارد. اگر بخواهیم یک بررسی کلی در مورد دوربین این گوشی به شما بدهیم، در یک کلام می توان گفت دوربین سامسونگ A04 فقط برای زمان ضبط مناسب است، کیفیت خوبی ندارد و این قسمت از این سامسونگ است. A04. گوشی را می توان یکی از نقاط ضعف آن دانست. این مشخصات a04 قیمت پایین را توجیه می کند.

باتری گوشی گلکسی A04

سامسونگ گلکسی A04 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و اگر قیمت گلکسی A04 را در نظر نگیرید، می توان گفت که عملکرد خوبی دارد و عملکرد خوبی را برای استفاده روزمره ارائه می دهد.

نتیجه

قیمت گوشی سامسونگ A04 با توجه به مشخصاتی که شرکت کره ای برای این گوشی در نظر گرفته، مناسب به نظر می رسد. اگر می خواهید یک گوشی اقتصادی با ویژگی های استاندارد انتخاب کنید، گوشی گلکسی A04 انتخاب مناسبی برای شماست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی گوشی A04 سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی گوشی A04 سامسونگ"، کلیک کنید.