بررسی و معرفی گوشی سامسونگ گلکسیSamsung Galaxy A11 | A11

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی و معرفی گوشی سامسونگ گلکسیSamsung Galaxy A11 | A11 هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی و معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A11 | A11

پس از شش ماه اول سال، سیل گوشی های جدیدی به بازار عرضه شده است که بدون شک گوشی های سری گلکسی A سامسونگ سهم بزرگی از آن ها را تشکیل می دهند. سامسونگ با گوشی میان رده ای مانند سری A11 توانسته است سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. در ادامه به گوشی گران قیمت سامسونگ گلکسی A11 و البته که وارث ویژگی های نسل های قبل یعنی گلکسی A10 و A10s است می پردازیم. اما نباید فراموش کرد که این گوشی تغییرات زیادی دارد که می توان آن را یک گوشی ارزان قیمت دانست. این خانواده پرفروش و البته جذاب از مدل A11 شروع می شود و با مدل های گران تر ادامه می یابد. گلکسی A11 یک گوشی مقرون به صرفه است که برای کاربرانی که خواهان یک گوشی خوب از برند سامسونگ هستند اما نمی خواهند هزینه زیادی برای آن بپردازند، پیشنهاد می شود. قیمت گوشی های سامسونگ به صورت آنلاین و بلافاصله در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی به روز می شود.

طراحی

سامسونگ در طراحی گوشی A11 تغییر چندانی نکرده و آن را همانند نسل های قبلی طراحی و تولید کرده است. با توجه به قیمت گلکسی A11 فاقد فریم شیشه ای و فلزی است و پلاستیک در طرح کامپوزیت پشت این محصول را می پوشاند. در بالای این ساختار پلاستیکی سه دوربین در یک خط قرار گرفته اند و در سمت راست این سنسورها جایی برای فلاش LED تعبیه شده است. این نحوه قرارگیری دوربین امکان عکاسی با یک دست را فراهم می کند که می تواند در موقعیت های مختلف موثر باشد. حسگر اثرانگشت نیز در وسط این قاب پلاستیکی قرار گرفته است که موقعیت مکانی مناسبی دارد و استفاده از آن را آسان می کند. در سمت راست دکمه های پاور و تنظیم صدا و در سمت چپ سینی سیم کارت قرار دارد. در قسمت پایین، اسپیکر با میکروفون و پورت microUSB فضای محدودی را اشغال می کرد. سامسونگ با هوشمندی کاستی های سری قبلی را برطرف کرده و نسخه کامل و بهبود یافته آن را منتشر کرده است.

صفحه نمایش

سامسونگ گلکسی A11 از پنل TFT بهره می برد که کیفیت قابل قبولی با رزولوشن 720 در 1560 دارد و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. همچنین تراکم 268 پیکسل بر اینچ نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. نسبت تصویر 81.6 درصدی باعث شد تا نمایشگر در قاب جلویی با لبه کوچکی ظاهر شود و دوربین سلفی در سوراخ قرار گیرد. در کل صفحه نمایش گوشی A11 کیفیت خوبی دارد و کار با آن راضی کننده است.

ARO

سامسونگ گلکسی A11 از 2 حفره امنیتی بهره می برد که سوراخ اول در پنل جلویی و سوراخ دوم بخشی از دیوار پشتی است. سیستم تشخیص چهره به همراه وجود دوربین سلفی در این گوشی هوشمند تعبیه شده و به کاربران این امکان داده می شود تا با نگاه به دوربین خود قفل گوشی خود را باز کنند. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت در دیوار پشتی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر استفاده از سیستم تشخیص چهره، قفل گوشی خود را با انگشت خود باز کنید. این سنسور اثر انگشت سرعت بالایی دارد و نمایشگر خوبی دارد.

دوربین

گلکسی A11، مانند بسیاری از محصولات موجود در بازار، از دوربین‌های متعددی که در یک ردیف چیده شده‌اند، بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 و سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم F/2.2 و همچنین سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 استفاده می کند که می تواند عکس بگیرد، قابل قبول است که انتظار بیشتری نداشته باشید. از یک گوشی ارزان قیمت همچنین دوربین اصلی گلکسی A11 می تواند 1080 ویدیو با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند و کیفیت این فیلم ها به اندازه عکس ها راضی کننده است. دوربین سلفی شرکت سامسونگ در ساخت گوشی خود یعنی گلکسی A11 از جدیدترین فناوری استفاده کرده و مانند بسیاری از گوشی های پرچمدار، دوربین سلفی را به صورت حفره ای بر روی صفحه نمایش قرار داده است که باعث تغییر بزرگی شده است. . بخشی از قاب جلویی به عنوان صفحه نمایش. دوربین سلفی A11 دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است که می تواند ویدیوهای 1080p را نیز ضبط کند.

پردازنده

گلکسی A11 از پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 450 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد که عملکرد خوبی دارد و نیازهای روزانه و عادی را برطرف می کند. سامسونگ A11 در دو نسخه رم 2 و 3 گیگابایتی عرضه شده است و رم بیشتر در اجرای برنامه های این گوشی سریعتر در نظر گرفته شده است.

باتری و اسپیکر

سامسونگ در ساخت گوشی مقرون به صرفه گلکسی A11 خود از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این میزان باتری به راحتی نیاز کاربر را در طول روز برطرف می کند و دیگر نگران این بایت نخواهند بود. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند که در کمتر از 2 ساعت شارژ کامل این گوشی را می دهد. اسپیکر نیز در لبه پایینی این گوشی قرار گرفته است که کیفیت خوبی دارد که می تواند شما را در این زمینه نیز راضی کند.

رابط کاربری و اندروید

گوشی سامسونگ A11 به صورت پیش فرض دارای اندروید 10 است که با ارائه نسخه جدید می توان آن را به نسخه بالاتر ارتقا داد. همچنین a11 از رابط کاربری گرافیکی سامسونگ استفاده می کند که ظاهر خوبی دارد و مورد پسند اکثر کاربران قرار گرفته است، اگرچه رابط کاربری سلیقه ای است، اما رابط کاربری سامسونگ به طور کلی ویژگی های مفیدی دارد.

خلاصه

به طور کلی، سامسونگ گلکسی A11 یک گوشی مقرون به صرفه با ویژگی ها و سخت افزار خوب به حساب می آید و حتی در برخی موارد مانند یک گوشی میان رده عمل می کند. همچنین به دلیل صرفه اقتصادی برای بسیاری از افراد به خصوص افرادی که قصد صرف هزینه زیادی ندارند مناسب است.

اقلام همراه با محصول

در جعبه سامسونگ گلکسی A11 به طور پیش فرض یک شارژر با کابل USB-Mini نصب شده است. همچنین ابزار استخراج سیم کارت، دفترچه راهنمای کاربر و کارت گارانتی از دیگر موارد موجود در این محصول است. اما ممکن است این اقلام در بسته بندی و بسته بندی متفاوت باشند، بنابراین می توانید قبل از سفارش در مورد این اقلام از فروشنده سوال کنید.

چرا خرید؟

  • سه دوربین
  • با استفاده از نمایشگر Infinity-O

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی و معرفی گوشی سامسونگ گلکسیSamsung Galaxy A11 | A11" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی و معرفی گوشی سامسونگ گلکسیSamsung Galaxy A11 | A11"، کلیک کنید.