بررسی و معرفی سامسونگ Galaxy M51

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی و معرفی سامسونگ Galaxy M51 هستید این مقاله از سایت دیجیتوهان را مطالعه نمایید.

بررسی و معرفی Samsung Galaxy M51

در میان طیف گسترده ای که در بازار عرضه شده است، سامسونگ نقش زیادی در آن دارد. سری گلکسی A تجهیزات مناسبی دارد و اغلب بالا می رود، اما سامسونگ در سری بزرگ آموزش ندیده و شروع به تولید سری گلکسی M کرده است علاوه بر تجهیزات خوب، این سری بیشتر روی باتری و با قیمت مناسب تمرکز دارد. سامسونگ با تولید این سری از گوشی ها طرفداران زیادی را از بازار گسترده به دست آورده است. این گوشی سامسونگ تمام ویژگی هایی را دارد که یک گوشی خوب باید داشته باشد. از باتری خوب گرفته تا صفحه نمایش، طراحی، دوربین و پردازنده قدرتمندی که می تواند نیاز همه کاربران را به خوبی برآورده کند. در این مقاله با شما به بررسی گوشی همه کاره سامسونگ گلکسی M51 می پردازیم.

طراحی و ساخت

Samsung Galaxy M51 نسخه به روز گلکسی A51 است که از نظر طراحی تفاوتی ندارد. ابعاد این گوشی هوشمند 9.5 x 76.3 x 163.9 میلی متر است که کمی بزرگتر از A51 است. وزن آن 213 گرم و بدنه آن پلاستیکی است. در قسمت پشتی گوشی نیز مانند A51 از یک ماژول دوربین مستطیلی و چهار دوربین استفاده شده است. در کناره گوشی یک دکمه کاهش صدا و یک حسگر اثر انگشت وجود دارد که ممکن است موثرتر از سنسور زیر نمایشگر باشد. پنل جلویی صفحه تخت دارای یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی است و بلندگوی تعاملی بالای آن قرار گرفته است. در گوشی ما یک بلندگو، یک جک 3.5 میلی متری، یک میکروفون و یک پورت پیدا می کنیم. به طور کلی، از نظر ظاهری با A51 تفاوت دارد، به جز مواردی مانند ابعاد کوچکتر، وزن بیشتر و حرکت سنسور اثر انگشت از زیر صفحه نمایش به لبه تلفن.

صفحه نمایش

در گلکسی M51 شاهد یک صفحه نمایش تاشو Super AMOLED Plus Infinity با کیفیت بالا با وضوح 1080 در 2340 با تراکم 393 در 6.7 اینچ و 16 میلیون رنگ هستیم که توسط فناوری جدید ایجاد شده است. +گوریلا گلس 3 حفظ شده است. کیفیت خوب صفحه نمایش و حاشیه های پایین تر (نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.7 درصد) این گوشی هوشمند را برای انجام بازی و تماشای فیلم بسیار موثر کرده است. سامسونگ در این گوشی که طرفداران خود را دارد از صفحه نمایش مسطح استفاده کرده است که خم نمی شود. دارای وضوح رنگ بالا، تصاویر واضح و نمایشگر با روشنایی بالا است که کار با آن را در زیر نور خورشید بدون مشکل می کند. اگر صفحه نمایش برای شما در اولویت است، یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود در گوشی های هوشمند میان رده در Samsung M51 استفاده شده است و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

پردازنده

برخلاف A51، گلکسی M51 از تراشه بازی کوالکام استفاده می کند. این گوشی قدرتمند از چیپست اسنپدراگون 730G (8 نانومتری) و پردازنده گرافیکی Adreno 618 بهره می برد که نسبت به A51 تغییر بزرگی به حساب می آید و رضایت کاربران را بیشتر می کند. این تراشه قدرتمند در بازی های گرافیکی عملکرد خوبی دارد و نتایج عالی را با عملکرد با کیفیت به شما ارائه می دهد. این تراشه دارای هشت هسته (دو هسته طلایی Kryo 470 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته نقره ای Kryo 470 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز) است که با 6 و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، برنامه help به خوبی کار می کند برای کاربرانی که عاشق بازی های موبایل هستند، این محصول جدید سامسونگ می تواند یکی از بهترین انتخاب های آنها در گوشی های میان رده باشد.

دوربین

دوربین گلکسی M51 هیچ تفاوتی با A51 ندارد و دارای چهار دوربین در یک ماژول مستطیلی است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، اندازه سنسور 1/1.72 اینچ، لنز با زاویه باز 26 میلی‌متری، فاز). فوکوس خودکار تشخیص، f/1.8)، 12 مگاپیکسل (لنز فوق عریض با پوشش 123 درجه، f/2.2)، 5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4) و 5 مگاپیکسل (سنسور عمق، f/2.4). دوربین اصلی در نور روز بهترین عملکرد را دارد، اما دوربین فوق عریض می تواند در نور کم بهتر عمل کند. عملکرد دوربین عمقی خوب است و سوژه را به خوبی از پس زمینه جدا می کند، البته لنز ماکرو بسیار خوب است و می توانید از آن برای ثبت عکس های ماکرو استفاده کنید. همچنین عملکرد این دوربین در تاریکی نیز قابل انجام است و حالت تاریکی دارد که گاهی می تواند موثر باشد.

باتری

اما نقطه قوت سری M باتری بسیار قدرتمند آن است. این محصول از یک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که بزرگ است و می تواند دو روز استفاده معمولی و حداقل یک روز کامل استفاده سنگین دوام بیاورد. علاوه بر این، این باتری قدرتمند از فناوری شارژ و شارژ سریع 25 واتی بهره می برد و برای شارژ کامل آن 115 دقیقه زمان نیاز است که متناسب با حجم باتری است.

خلاصه

در گرانی های اخیر، کاربران اقدام به خرید گوشی های میان رده کردند. اما M51 ممکن است به نظر شما یک پرچم گسترده باشد. اگر از علاقه مندان به بازی های ویدیویی و تماشای فیلم با گوشی خود هستید و یا زمان زیادی را با گوشی خود می گذرانید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم; به لطف صفحه نمایش خوب، پردازنده قدرتمند و عمر باتری طولانی، می تواند نیازهای شما را برطرف کند.

چرا خرید؟

• پردازنده اسنپدراگون

• صفحه نمایش Super AMOLED Plus

• باتری 7000 میلی آمپری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی و معرفی سامسونگ Galaxy M51" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی و معرفی سامسونگ Galaxy M51"، کلیک کنید.