بافق زیر سایه خورشید امام هشتم

دیجیتوهان/یزد خادمان امام رضا (علیه السلام) وارد شهرستان بافق شدند.

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (علیه السلام)، خدام آستان مقدس این امام ریوف امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه به شهرستان بافق سفر کرده و مورد استقبال پرشور بافقی ها قرار گرفتند.

خدام رضوی در ابتدای حضور در شهرستان بافق به زیارت امامزاده «عبدالله» بن موسی بن جعفر(ع)؛ از نوادگان امام موسی کاظم(ع) و بردار امام رضا (ع) و شهدای آرامیده در این آستان مقدس رفتند.

خادمان آستان مقدس امام هشتم در ادامه با امام جمعه و مسیولان شهرستان بافق دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام «سید عباس حسینی» امام جمعه بافق در حضور خدام رضوی ضمن خوش آمدگویی، گفت: شما خادمین بزرگوار با حضور پر برکت خود فضای شهر بافق را عطرآگین کردید و باعث افتخار ماست که میزبان شما هستیم.

امام جمعه بافق اضافه کرد: البته در اصل، شما میزبانید و ما همه میهمان و ریزه خوار امام رضاییم و هرچه داریم به برکت وجود آن حضرت است.

دیدار با خانواده شهدا و دیگر اقشار مردم این شهر معدن خیز و نیز بازدید از بخشهای مختلف شهرستان از دیگر برنامه های این کاروان در شهرستان بافق خواهد بود.

بافق زیر سایه خورشید امام هشتم

بافق زیر سایه خورشید امام هشتم

پایان خبر دیجیتوهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بافق زیر سایه خورشید امام هشتم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بافق زیر سایه خورشید امام هشتم"، کلیک کنید.