بازار لرستان زیر ذره بین بازرسان/ مردم تخلفات را گزارش بدهند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

بازار لرستان زیر ذره بین بازرسان/ مردم تخلفات را گزارش بدهند - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دیجیتوهان، بازار لرستان باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین در پیش بودن ایام عید و نوروز، از تاریخ 21 اسفندماه تا 21 فروردین ماه سال آینده زیر ذره بین بازرسان و ناظران قرار گرفته است.

با متخلفان در بازار برخورد جدی شود

سعید رازانی بازرس کل لرستان در گفت وگو با خبرنگار دیجیتوهان، اظهار داشت: باتوجه به شروع ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به سال جدید و طبیعتاً افزایش خرید مردم، لازم است که نظارت ها بر بازار استان تشدید شوند.

وی عنوان کرد: در این راستا تاکیدات لازم به اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان، اداره کل تعزیرات حکومتی استان، سازمان جهاد کشاورزی استان و… به عمل آمده است.

بازرس کل لرستان، بیان داشت: دستگاه های متولی باید ضمن رصد وضعیت بازار و قیمت ها، با متخلفان برخورد جدی را داشته باشند.

رصد روزانه بازار توسط بازرسان تعزیرات حکومتی

علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان نیز دراین رابطه با دیجیتوهان، اظهار داشت: اولویت اول در گشت های مشترک، نظارت و بررسی از مراکز کلان تولیدی، توزیعی و خدماتی است.

وی افزود: تعزیرات حکومتی در راستای برخورد با متخلفین در بحث گران فروشی و احتکار برابر مقررات برخورد قانونی خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، بیان داشت: شهروندان عزیز می توانند گزارش خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat 135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنها برسد.

لطفی، ادامه داد: در کل استان روزانه 15 اکیپ بازرسی داریم که به صورت گشت سیار بر وضعیت بازار نظارت دارند.

وی تاکید کرد: این اکیپ های بازرسی بر اساس تخصصی که دارند در زمینه های مختلف کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان نظارت خود را بر بازار استان خواهند داشت.

مردم تخلفات را گزارش بدهند

امیر طولابی رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز با دیجیتوهان، اظهار داشت: روی کالا حتماً باید قیمت درج شود.

وی عنوان کرد: همچنین باید نرخ نامه خدماتی که از سوی واحدهای صنفی ارایه می شود، باید در معرض دید مشتریان و مردم باشد.

رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: تخلفاتی از جمله کم فروشی، گران فروشی، تاریخ انقضا، قیمت ها، عدم ارایه فاکتور و… در بازار مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: سامانه 124 و 135 تعزیرات حکومتی آمادگی دریافت گزارش و شکایات مردمی در زمینه تقلب، کم فروشی و گران فروشی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازار لرستان زیر ذره بین بازرسان/ مردم تخلفات را گزارش بدهند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازار لرستان زیر ذره بین بازرسان/ مردم تخلفات را گزارش بدهند – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.