این گوشی ارزان قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!/ عکس

به گزارش خبرگزاری دیجیتوهان، گوشی اینفینیکس Hot 40i که مدتی قبل در برخی از بازارها عرضه شده بود، اکنون در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته است. در طراحی این دستگاه از گوشی آیفون الهام گرفته شده است.

براساس گزارش مجله دیجیتوهان، طبق بیانیه ی رسمی اینفینیکس، گوشی Hot 40i از صفحه نمایش 6٫6 اینچی IPS LCD با وضوح HD و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می برد و حداکثر روشنایی آن معادل 480 نیت است.

در پنل پشتی گوشی Hot 40i دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین دیگر مشاهده می شود. دوربین سلفی وضوح 32 مگاپیکسلی دارد.

اینفینیکس Hot 40i به پردازنده ی Unisoc T606 به همراه 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع UFS 2.2 مجهز است. کاربران می توانند با استفاده از درگاه microSD فضای ذخیره سازی گوشی نام برده را افزایش دهند.

گوشی جدید اینفینیکس با رابط کاربری XOS 13 و سیستم عامل اندروید 13 به بازار عرضه می شود. از ویژگی های نرم افزاری این گوشی می توان به Magic Ring اشاره کرد که عملکردی مشابه داینامیک آیلند آیفون دارد.

نمای جلویی و عقبی اینفینیکس Hot 40i سیاه رنگ

اینفینیکس Hot 40i حدود 190 گرم وزن دارد و حسگر اثرانگشت آن روی فریم گوشی قرار گرفته است. انرژی باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی گوشی توسط شارژر 18 واتی قرار گرفته در جعبه ی آن تامین می شود.

قیمت گوشی اینفینیکس Hot 40i چیزی حدود 120 دلار اعلام شده است؛ اما درحال حاضر می توان آن را با 12 دلار تخفیف خریداری کرد.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این گوشی ارزان قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این گوشی ارزان قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!/ عکس"، کلیک کنید.