ایران و ارمنستان بر توسعه همه جانبه روابط همسایگی تاکید کردند

ایران و ارمنستان بر توسعه همه جانبه روابط همسایگی تاکید کردند

وزیر امور خارجه کشورمان توسعه همه جانبه روابط همسایگی با کشور ارمنستان را به نفع دو کشور و در راستای صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه به دور از مداخله کشورهای بیگانه دانست.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری دیجیتوهان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، عصر امروز «واهان کوستانیان» معاون وزیر امور خارجه ارمنستان را در محل وزارت امور خارجه به حضور پذیرفت.

در این دیدار امیرعبداللهیان با یادآوری سفرش به این کشور و ملاقات و مذاکرات خوب خود با نخست وزیر و وزیر امور خارجه ارمنستان، بر اهمیت تداوم تلاش های مشترک برای تقویت و ارتقا همکاری ها در عرصه های مختلف و متنوع سیاسی، اقتصادی، تجاری، علمی و فرهنگی تاکید نمود.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان توسعه همه جانبه روابط همسایگی با کشور ارمنستان را به نفع دو کشور و در راستای صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه به دور از مداخله کشورهای بیگانه دانست.

واهان کوستانیان معاون سیاسی وزیر خارجه ارمنستان نیز با ابراز خرسندی از دیدارش با حسین امیرعبداللهیان و ابلاغ سلام های وزیر امور خارجه کشورش به همتای ایرانی، تاکید کرد که ارمنستان برای توسعه و گسترش روابط با ایران اهمیت ویژه ای قایل است و آن را برای ثبات و امنیت منطقه موثر و مفید می داند.

معاون وزیر خارجه ارمنستان همچنین با ارایه گزارشی از گفت وگوهای خود با همتای ایرانی در چارچوب دور جدید رایزنی های سیاسی معاونین وزرای امور خارجه دو کشور، نتایج آن را مفید و ثمربخش ارزیابی نمود و از توافق طرفین برای تداوم و تقویت این رایزنی ها در سطوح مختلف خبر داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران و ارمنستان بر توسعه همه جانبه روابط همسایگی تاکید کردند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران و ارمنستان بر توسعه همه جانبه روابط همسایگی تاکید کردند"، کلیک کنید.