آسمان خراسان رضوی ابری می‌شود

آسمان خراسان رضوی ابری می‌شود

به گزارش دیجیتوهان از خراسان، محمد غیوری در گفتگویی با بیان اینکه آسمان خراسان رضوی از فردا پنجشنبه ابری می‌شود، اظهارکرد: احتمال وقوع بارش های پراکنده نیز در روزهای پایانی هفته جاری دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: گسترش ابرناکی بیشتر در مناطق شمال و شمال غرب خراسان رضوی خواهد بود و بارش های پراکنده نیز در ارتفاعات هزار مسجد و غرب استان محتمل است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، پدیده قالب جوی به خصوص در مناطق بادخیز خراسان رضوی در جنوب شرق و غرب استان، وزش باد و گرد و خاک و گاهی وزش باد شدید است که با کاهش کیفیت هوا و میدان دید در این مناطق در روزهای آینده همراه است.

غیوری تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز هوای گرم همچنان در استان ماندگار خواهد بود و دمای هوا در مناطق گرمسیر به بیش از ۴۰ درجه افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۶ و سرخس با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان خراسان رضوی از فردا پنجشنبه ابری می شود و احتمال وقوع بارش های پراکنده نیز در روزهای پایانی هفته جاری دور از انتظار نخواهد بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسمان خراسان رضوی ابری می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسمان خراسان رضوی ابری می‌شود"، کلیک کنید.