آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با توجه به بارش برف – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با توجه به بارش برف - خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان

حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار دیجیتوهان اعلام کرد: بر اساس گزارش مرکز عملیات سازمان امداد و نجات کشور، از مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته تا اواخر امشب 13 بهمن 1402، برف و کولاک 66 مورد، طوفان 14 مورد، سیل و آبگرفتگی 1 مورد، رخدادهای به وقوع پیوسته در کوهستان 10 مورد بوده است که از این میان، از 1202 نفری که در برف و کولاک گرفتار شده بودند در محل مناسب اسکان داده شدند.

این عضو شورایعالی مدیریت بحران کشور افزود: بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، آخرین وضعیت راه های های کشور تا این لحظه در 13 بهمن 1402 در محورهای شمالی تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ظفری بیان داشت: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) است ضمناً محورهای شمالی دارای بارش پراکنده برف و باران است.

وی افزود: آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز شامل ترافیک سنگین در محور فشم – تهران محدوده گردنه قوچک – ترافیک سنگین در جاده لشگرک و جاده تلو (رفت و برگشت) است.

معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت جوی را بر اساس گزارش سازمان هواشناسی ارایه داد و گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، البرز، تهران، سمنان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، کرمانشاه، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، بارش باران در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه داشته است.

ظفری افزود: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود همچنین محور میامی – عباس آباد، محور شاهرود – آزادشهر، محور سمنان – دامغان، محور قوچان – درگز، محور مشهد – کلات، محور مشهد – تربت حیدریه، محور مشهد – نیشابور، محور بجنورد – آشخانه، محور بجنورد – اسفراین، محور دامغان – معلمان مسدود است.

وی در مورد وضعیت محورهای مسدود غیرشریانی گفت: محور پونل – خلخال، محور هشتگرد – طالقان، محور سمنان – فیروزکوه و محور شاهرود – گرگان (توسکستان) نیز مسدود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با توجه به بارش برف – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با توجه به بارش برف – خبرگزاری دیجیتوهان | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.